Інфармацыя аб аддзелах прадпрыемства
Аддзел па арганізацыі і правядзенні аўкцыёнаў, конкурсаў
Асноўнымі задачамі аддзела з’яўляюцца арганізацыя і правядзенне аўкцыёнаў і конкурсаў:
- па продажы аб’ектаў рэспубліканскай уласнасці (па даручэнні прадпрыемстваў і арганізацый рэспубліканскай уласнасці);
- па продажы аб’ектаў камунальнай уласнасці г. Мінска;
- на права заключэння дагавораў арэнды нежылых невыкарыстоўваемых памяшканняў камунальнай уласнасці г. Мінска;
- па продажы аб’ектаў нерухомасці, якія належаць прадпрыемствам і арганізацыям недзяржаўнай уласнасці (па іх даручэнні);
- па продажы аб’ектаў нерухомасці, накіраваных у даход дзяржавы (на падставе рашэнняў камісій па рабоце з маёмасцю, накiраванай у даход дзяржавы, пры адміністрацыях раёнаў г. Мінска);
- на права заключэння дагавораў арэнды зямельных участкаў для будаўніцтва аб’ектаў у г. Мінску.
Спецыялісты аддзела выконваюць наступныя працы:
- фармуюць камісіі па арганізацыі і правядзенні аўкцыёнаў (конкурсаў) па продажы аб’ектаў камунальнай уласнасці і права на заключэнне дагавораў арэнды, падрыхтоўваюць да падпісання дамовы даручэння, дагаворы куплі-продажу і іншыя дакументы, неабходныя для арганізацыі і правядзення аўкцыёнаў;
- фармуюць банк даных аб аб’ектах нерухомасці ўсіх формаў уласнасці, якія падлягаюць продажу на аўкцыёнах (конкурсах), якія праводзяцца прадпрыемствам, а таксама аб патэнцыйных пакупніках;
- праводзяць аналіз вынікаў аўкцыёнаў (конкурсаў) з мэтай удасканалення працэсу арганізацыі іх правядзення;
- афармляюць неабходныя матэрыялы па выніках правядзення аўкцыёнаў і конкурсаў (пратаколы аб выніках аўкцыёнаў і конкурсаў, дамовы куплі-продажу і інш.);
- праводзяць кансультацыі па пытаннях арганізацыі і правядзення аўкцыёнаў (конкурсаў) па продажы аб’ектаў нерухомасці і правоў на іх;
- праводзяць праверкі захаванасці дзяржаўнай маёмасці, законнасці яго адчужэння і здачы ў арэнду асноўных фондаў, вытворчых і службовых памяшканняў на аб’ектах камунальнай уласнасці;
- ўносяць прапановы па ўдасканаленні працэдуры правядзення аўкцыёнаў (конкурсаў), падрыхтоўваюць неабходныя матэрыялы для разгляду іх на пасяджэннях Мінгарвыканкама.
У структуру аддзела па арганізацыі і правядзенні аўкцыёнаў, конкурсаў уваходзіць сектар па правядзенні інвестыцыйных конкурсаў, які спецыялізуецца на пытаннях прадастаўлення зямельных участкаў. Спецыялісты сектара па правядзенні інвестыцыйных конкурсаў:
- фармуюць інфармацыйную базу дадзеных аб зямельных участках, права праектавання і будаўніцтва аб’ектаў на якіх (права арэнды якіх для будаўніцтва капітальных пабудоў) рэалізуецца шляхам правядзення конкурсаў (аўкцыёнаў);
- рэгіструюць заяўкі (конкурсныя прапановы) жадаючых (прэтэндэнтаў, суіскальнікаў) удзельнічаць у праводзімых таргах і прымаюць патрабаваныя ў сувязі з гэтым дакументы;
- рыхтуюць прапановы камісіям па правядзенні конкурсаў, аўкцыёнаў па прызначэнні месцы, даты і часу пачатку і заканчэння прыёму заяў (конкурсных прапаноў) жадаючых (прэтэндэнтаў, суіскальнікаў) удзельнічаць у праводзімых таргах, а таксама па прызначэнні месцы, даты і часу правядзення саміх таргоў;
- знаёмяць прэтэндэнтаў (суіскальнікаў, удзельнікаў) на ўдзел у таргах з землеўпарадкавальнай, горадабудаўнічай і іншай дакументацыяй па праводзiмых таргоў;
- рэалізуюць прэтэндэнтам на ўдзел у таргах конкурсную (аўкцыённую) дакументацыю ў выпадку, калі яна прадастаўляецца на платнай аснове;
- арганізуюць агляд у натуры зямельных участкаў, права праектавання і будаўніцтва аб’ектаў (права арэнды для будаўніцтва капітальных пабудоў) на якіх рэалізуецца шляхам правядзення таргоў;
- падрыхтоўваюць тэкст і размяшчаюць у сродках масавай інфармацыі паведамленьне (абвестка) аб праводзяцца таргах, арганізуюць іншую рэкламную кампанію;
- правяраюць паўнату і правільнасць афармлення дакументаў, што прадстаўляюцца прэтэндэнтамі (суіскальнікамі, удзельнікамі) для ўдзелу ў таргах;
- фармуюць і вядуць рэестравае ўлік праводзяцца таргоў;
- вядуць «конкурсную гісторыю» па ўсіх заяўнікам (суіскальнікаў), якія ўдзельнічалі (якія ўдзельнічаюць) у таргах;
- ствараюць і перыядычна абнаўляюць базу дадзеных патэнцыйных інвестараў;
- ажыццяўляюць аналіз вынікаў правядзення таргоў, на аснове якога ўносяць на разгляд кіраўніцтва прадпрыемства і Мінскага гарвыканкама прапановы па ўдасканаленні рацэдуры іх арганізацыі і правядзення, а таксама рыхтуюць адпаведныя матэрыялы для іх разглядзе на паседжанні гарвыканкама;
- пры неабходнасці праводзяць маркетынгавыя даследаванні стану рынку інвестыцый у будаўніцтва;
- афармляюць вынікі таргоў;
- ажыццяўляюць кансультацыі па пытаннях арганізацыі і правядзення таргоў.
Начальнік аддзела па арганізацыі і правядзенні аўкцыёнаў, конкурсаў Стасевіч Дзмітрый Георгіевіч
вул.Карла Маркса д.39, каб. 6
Тэлефон +375 17 3274836
e-mail: auction@mgcn.by
Сектар па забеспячэнні эфектыўнасці выкарыстання нерухомай маёмасці
Сектар па забеспячэнні эфектыўнасці выкарыстання нерухомай маёмасці з’яўляецца структурным падраздзяленнем камунальнага ўнітарнага прадпрыемства «Мінскі гарадскі цэнтр нерухомасці».
Асноўнымі задачамі сектара з’яўляюцца:
- забеспячэнні эфектыўнасці выкарыстання прадастаўленых у арэнду памяшканняў, якія знаходзяцца ў будынках і збудаваннях камунальнай уласнасці горада Мінска і рэспубліканскай уласнасці, права арэндадаўца па якіх дэлегавана Мінскаму гарадскому выканаўчаму камітэту;
- ажыццяўленне своечасовага і поўнага пераліку арэнднай платы за арэндаваныя памяшканні;
- правядзенне неабходнай метадалагічнай працы на аснове заканадаўчых актаў Рэспублікі Беларусь і рашэнняў Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта.
У абавязкі сектара, акрамя функцый метадалагічнай працы і кантролю за станам арэндных адносін паміж балансатрымальнікамі будынкаў, збудаванняў і памяшканняў камунальнай уласнасці г. Мінска а таксама рэспубліканскай уласнасці, права арэндадаўца па якім прадастаўлена Мінскаму гарадскому выканаўчаму камітэту, і арандатарамі, уваходзіць:
- штомесячная падрыхтоўка пераліку свабодных плошчаў камунальнай уласнасці горада Мінска і ўнясенне прапаноў для прадастаўлення памяшканняў у адпаведнасці з даручэннямі кіраўніцтва Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта, Мінскага гарадскога тэрытарыяльнага фонду дзяржаўнай маёмасці і Мінскага гарадскога цэнтра нерухомасці;
- абагульненне формы 1-АЗС (арэнда будынкаў і збудаванняў), зацверджанай Міністэрствам статыстыкі Рэспублікі Беларусь;
- складанне зводнай інфармацыі і справаздач па Мінскаму гарадскому цэнтру нерухомасці; ўнясенне прапаноў, якія тычацца арэндных адносін, у праекты рашэнняў Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта;
- абследаванне прадпрыемстваў і арганізацый па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі аддзела; разгляд заяў і скаргаў грамадзян, лістоў службовых асоб, арганізацый і індывідуальных прадпрымальнікаў па пытаннях арэнды і субарэнды памяшканняў камунальнай уласнасці.
Начальнік сектара па забеспячэнні эфектыўнасці выкарыстання нерухомай маёмасці Шкрэд Анатоль Фёдаравіч
вул.Карла Маркса д.39, каб. 2
Тэл. +375 17 3276571, +375 17 3274639
e-mail: kontrol@mgcn.by
Аддзел выкарыстання нежылых памяшканняў і арэндных адносін
- Рыхтуе і ўзгадняе рашэння Мінгарвыканкама па здачы ў доўгатэрміновую арэнду асобных аб’ектаў камунальнай уласнасці арганізацыям і індывідуальным прадпрымальнікам, якія набылі права арэнды гэтых аб’ектаў на аўкцыёне або конкурсе.
- У адпаведнасці з заявамі арандатараў або арэндадаўцаў ўносіць прапановы камісіі Менгарвыканкама аб прадастаўленні льгот па арэнднай плаце ў будынках камунальнай уласнасці г.Мінска.
- Рыхтуе і ўзгадняе рашэнні (распараджэння) Мінгарвыканкама аб здачы ў арэнду, субарэнду, бязвыплатнае карыстанне, прадастаўленні льгот па арэнднай плаце, а таксама іншых пытаннях, звязаных з выкарыстаннем нежылых памяшканняў.
- Ажыццяўляе кантроль за прадастаўленнем ў арэнду будынкаў, збудаванняў і памяшканняў гарадской камунальнай уласнасці, а таксама іншых аб’ектаў дзяржаўнай уласнасці, права здачы ў арэнду ў якіх прадастаўлена Мінгарвыканкаму.
Выбарачна правярае выкарыстанне па прызначэнні ў адпаведнасці з дамовай арэнды нежылых памяшканняў, якія перададзены ў арэнду або бязвыплатнае карыстанне арганізацыям і індывідуальным прадпрымальнікам
Начальнік аддзела выкарыстання нежылых памяшканняў і арэндных адносін Сіманенка Галіна Пятроўна
вул.Карла Маркса д.39, каб. 12
Тэл. +375 17 3274170, +375 17 3274729
e-mail: arenda@mgcn.by
Аддзел па арганізацыі страхавання і арэнды нерухомай маёмасці
Асноўнымі задачамі аддзела з’яўляюцца:
- Праца з арандатарамі і арэндадаўцамі будынкаў, збудаванняў і нежылых памяшканняў камунальнай уласнасці г. Мінска па заключэнні ў інтарэсах арэндадаўца дагавораў страхавання здаецца ў арэнду нерухомай маёмасці камунальнай уласнасці г.Мінска ад пажараў, стыхійных бедстваў і наступу іншых страхавых выпадкаў з улікам ажыццяўлення цэнтрам страхавога пасярэдніцтва.
- Здача ў арэнду нежылых памяшканняў, перададзеных прадпрыемству ў гаспадарчае вядзенне: афармленне дакументаў для разгляду на камісіі Мінгарвыканкама па ўпарадкаванні выкарыстання будынкаў, збудаванняў і нежылых памяшканняў, якія знаходзяцца ў дзяржаўнай уласнасці; заключэнне дагавораў арэнды, здача і прыёмка памяшканняў па актах прыёму-перадачы; ажыццяўленне кантролю за мэтавым выкарыстаннем памяшканняў прадпрыемства арандатарамі.
- Заключэнне дагавораў арэнды, а таксама на сайт і прыёмка па актах прыёму-перадачы спецыфічных збудаванняў.
- Распрацоўка норм ПЭР для прадпрыемства, разлік фактычнага спажывання ПЭР, кантроль за рацыянальным выкарыстаннем энергарэсурсаў арандатарамі прадпрыемства.
- Ажыццяўленне разлікаў па камунальных і эксплуатацыйных выдаткаў для арандатараў, ўлік фактычных затрат па камунальных плацяжах для арандатараў прадпрыемства.
Начальнік аддзела па арганізацыі страхавання нерухомай маёмасці Брыгадзін Мікалай Іванавіч
вул.Карла Маркса д.18, каб. 8
Тэл. +375 17 2720428, +375 17 3558046
e-mail: insurance@mgcn.by