Страхаванне нерухомай маёмасці
У адпаведнасці з рашэннем Менгарвыканкама ад 29 снежня 2005 г. № 2320 «Аб страхаванні здаецца ў арэнду нерухомай маёмасці камунальнай уласнасці г. Мінска» камунальная ўласнасць г. Мінска, якія здаюцца ў арэнду, падлягае страхаванню.
У выніку праведзенага тэндэру абраная страхавая арганізацыя – ЗАСТ «Прамтрансінвест», ад імя якой заключаць дагаворы страхавання.
Разлік сумы страхавога ўзносу вырабляецца на падставе даведкі аб рэшткавым кошце і тэхнічных характарыстыках арандаванага памяшкання, падпісанай кіраўніком і заверанай пячаткай арэндадаўца.
Для заключэння дагавора страхавання (атрымання страхавога поліса) неабходна аплаціць страхавы ўзнос, згодна з выдадзенаму рахунку-фактуры, затым падаць наступныя дакументы:
- заява устаноўленага ўзору, завераную пячаткай (запаўняецца на месцы);
- арыгінал даведкі аб рэшткавым кошце і тэхнічных характарыстыках арандаванага памяшкання (выдаецца арэндадаўцам);
- ксеракопію плацёжнага дакумента.
Заўвага: У мэтах развіцця асобных відаў добраахвотнага страхавання 19 мая 2008 года прыняты ўказ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь «аб уключэнні страхавых узносаў па відах добраахвотнага страхавання, якія не адносяцца да страхавання жыцця, у выдаткі па вытворчасці і рэалізацыі прадукцыі (работ, паслуг)».